GOD JUL!! / VROLIJK KERSTFEEST!! - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van gaborenheleneinnoorwegen - WaarBenJij.nu GOD JUL!! / VROLIJK KERSTFEEST!! - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van gaborenheleneinnoorwegen - WaarBenJij.nu

GOD JUL!! / VROLIJK KERSTFEEST!!

Door: Gabor

Blijf op de hoogte en volg

24 December 2013 | Noorwegen, Bergen

Hei alle sammen!

Mijn ouders en tante zijn overgekomen om de "Noorse Kerst" hier mee te vieren! Hartstikke leuk! Traditioneel eten, familiebezoek, lunchen in de stad, kerstcadeau's, noem maar op. Vandaag gaan we o.a. "pinnekjøtt" (vrij vertaald gedroogde/geroken schapenribben) eten bij mijn schoonouders. Daar kijken we met z'n allen naar uit, temeer omdat mijn ouders en tante het niet kennen. Ik ben benieuwd
wat dat allemaal weer voor iets moois gaat opleveren. Binnenkort een uitgebreider verslag, maar nu eerst........

Vi ønsker dere en riktig god jul og et godt nyttår!

Wij wensen jullie fijne feestdagen en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar!

Tot gauw!
Gabor & Helene

  • 24 December 2013 - 19:55

    De Van Der Lindentjes:

    Jullie ook!
    Groeten

  • 25 December 2013 - 10:55

    Martin Meijer:

    Hoi G&H, ook voor jullie en je familie hele fijne dagen gewenst. Geniet van elkaar en tot volgend jaar dan maar.

  • 25 December 2013 - 15:18

    Elly:

    Hallo Gabor en Helene, en lieve Noorse Familie,

    Hartelijk bedankt voor de zeer fijne dagen.
    Ik ben thuis bij jullie!!!

    Wij begonnen al met een gezellig eten bij een Tante van Helene en ik heb daar vlees gegeten wat specifiek Noors is, dit was heerlijk. En een bezoek gebracht aan een andere Oom en Tante van Helene.
    Een super kerstavond bij Je schoonouders. Heerlijk gegeten en mooie cadeau's gekregen.
    De pinnekjøtt was nieuw voor mij en ik vond heerlijk.

    Wat heb jij toch een lieve en gastvrije Familie in Noorwegen.

    Dikke knuffel El

  • 26 December 2013 - 10:59

    Esther:

    Helaas ook voor jullie geen witte kerst zie ik op de foto's.
    Maar de foto's geven genoeg sfeer aan, dus de stemming zit er in.
    Hier ook. Gezellig hoor deze dagen.

    Lots of love
    Esther

  • 02 Januari 2014 - 16:59

    Theo En Hannie:

    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben in Noorwegen. Alle verslagen van je gelezen en ben blij dat jij Cabor het zo goed naar je zin hebt. Lieve Heleen en Cabor wij wensen jullie al het goeds voor 2014.

    Liefs Hannie en Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 03 Mei 2013
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 19812

Voorgaande reizen:

02 Mei 2013 - 31 December 2023

Verhuizen naar Noorwegen!

Landen bezocht: